reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Amália Nagyová

Amália Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena ako každá iná, mám svoje plusy, ale aj mínusy. Občas som milá, inokedy nie, ale stále som to JA. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

život nie je samozrejmosť, život je dar

Amália Nagyová

život nie je samozrejmosť, život je dar

Denne čítam správy, blogy, sledujem televízne noviny, vnímam život ako taký a som sklamaná. Žijem totiž vo svete plnom násilia, krívd, pretvárky a klamstiev. Takto vnímam tento svet.

  • 1. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 464x
  • 2
Čistota pol života alebo štyri ženy v jednom byte

Amália Nagyová

Čistota pol života alebo štyri ženy v jednom byte

Dnes sa spolu vrátime do doby, keď všade na svete žili ešte len neandertálci (Homo neanderthalensis). Myslím na dobu, keď ľudia nepoznali ani len zubnú kefku a pastu, nikto nemal ani tušenia, čo je to zubná niť. Neandertálci si žili všetci pekne svorne so svojimi domácimi zvieratkami, mravčekmi, pavúkmi a iným hmyzom...veď bývali v jaskyniach, mať pavúka na stene bol vtedy trend. Že mali v jaskyni prach, to už naozaj neriešili, veď prach k takej podlahe predsa patrí. Putujem touto fascinujúcou dobou a uvažujem nad tým, že pre niektorých ľudí by bolo najlepšie vrátiť sa do minulosti a žiť tam.

  • 18. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu